Starter’s TREE (TM)

landers_treesteps

Zastanawialiście się czy zapisać dziecko na zajęcia

Muzyczne? Plastyczne? Rytmiczne? Teatralne? Ruchowe? A może Językowe?

  Jak za pomocą trzech prostych kroków zadbać o harmonijny rozwój dziecka?

KROK 1- ZABAWA

ZABAWA - jako naturalna forma aktywności każdego dziecka zaspokaja jego wielorakie potrzeby! Odpowiednio ukierunkowana rozwija zmysły, kształtuje pamięć i koncetrację, poszerza wiedzę o otaczającym świecie... A TO ZALEDWIE TYLKO KILKA ZALET RADOSNYCH HARCÓW!

ZOBACZ JAK TO ROBIMY

 Podczas naszej zabawy nie zabraknie MUZYKI, która jest niezbędnym ogniwem w kształtowaniu prawidłowego rozwoju każdego dziecka. Nasze spotkania wypełnia ŚPIEW i TANIEC, budujący poczucie rytmu. Nie tylko rozpoznajemy i odtwarzamy dźwięki ale i tworzymy je GRAJĄC NA INSTRUMENTACH! Uwielbiamy rozwiązywać ZAGADKI i grać w przeróżne GRY - te znane i popularne, ale też takie których nikt wcześniej nie znał. Potrafimy robić cuda z niczego wytwarzając oryginalne PRACE PLASTYCZNE- naszym jedynym ograniczeniem jest WYOBRAŹNIA!!!

A wszystko to w towarzystwie języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego.

ZAPISZ DZIECKO NA DARMOWĄ LEKCJĘ

KROK 2 - ROZWÓJ

ROZWÓJ - Zarówno poznawczy, społeczny jak i fizyczny -to znaczy, że mamy tu na myśli wszechstronny rozwój dziecka na poziomie językowym, muzycznym, ruchowym oraz interpersonalnym

ZOBACZ JAK TO ROBIMY

 Bardzo istotna jest dla nas SAMODZIELNOŚĆ dziecka, która niehamowana wyzwala ogromne pokłady KREATYWNOŚCI. Kszałtujemy więc POMYSŁOWOŚĆ pomagając rozwijać ZDOLNOŚCI i ZAINTERESOWANIA oraz wzmagając zapał do TWÓRCZEJ PRACY! Bardzo zależy nam na SOCJALIZACJI, to bardzo ważny proces nabywania umiejętności społecznych. Poprzez WSPÓŁDZIAŁANIE kształtujemy sferę EMOCJONALNO-SPOŁECZNĄ dziecka. Dla najmłodszych jest to doskonała okazja aby rozwinąć umiejętności ADAPTACYJNE - czyż nie czeka Was niebawem przedszkole, maluchy?? 🙂

A wszystko to w towarzystwie języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego.

KROK 3- NAUKA

NAUKA- bez ławek, podręczników i sztywnych reguł! Bez nudy i przymusu. Poznajemy otaczający nas świat POLISENSORYCZNIE - czyli wielozmysłowo - my DOŚWIADCZAMY

ZOBACZ JAK TO ROBIMY

Nie mamy sztywnego programu nauczania, chcemy aby uczestnicy naszych zajęć nauczyli się wszystkiego co je otacza - to jedyny sposób na wszechstronny rozwój! Wedle POTRZEB i MOŻLIWOŚCI wykorzystując CIEKAWOŚĆ oraz INICJATYWĘ dzieci uczymy się poprzez DOŚWIADCZANIE uruchamiając przy tym WSZYSTKIE ZMYSŁY! Nie tylko SŁUCH i WZROK, ale i DOTYK, SMAK, WĘCH...

W jaki sposób? Otóż poznając owoce chemy je nie tylko nazwać ale ZOBACZYĆ ich kolor, USŁYSZEĆ jak chrupią, DOTKNĄĆ aby rozpoznać ich kształt, SKOSZTOWAĆ by móc ocenić czy są słodkie, kwaśne a może gorzkie? Chcemy cieszyć się ich AROMATEM! I nic nie stoi na przeszkodzie aby przy okazji policzyć ile ich jest 🙂
A wszystko to w towarzystwie języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego.
   
         
Scroll to Top